Dagboksinlägg-Izabella

Torsdag igen. Idag kunde jag äntligen få ha på mig klänning! Hade min svarta miniklänning och svarta leggings, låter det lite svart?! Nä, för till detta hade jag min röda jacka, behöver jag skriva att jag kände mig riktigt chic. Min skoldag har varit rätt dryg idag, började vid åtta och fick inte sluta förrän halv fyra. Dessutom hade vi redovisning! Vi satt i och för sig i smågrupper men jag tycker ändå inte om det. Men jag klarade av det, det är det viktigaste för mig. Nä nu till något annat, efter min otroligt tuffa skoldag kändes det riktigt bra att följa med Emma hem och få lite te. Nu ikväll har det underbara Heroes varit och jag bara älskar det mer och mer! Nä, nu är det dags att få lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback