Dagboksinlägg-Izabella

Torsdag. Jag kan meddela er läsare att min trötthet är som bortblåst, min teori om att McFly skulle hjälpa mig fungerade! Ja, McFly är minsann ett par räddare i nöden, vilken tur att jag inte gav upp hoppet. Min skoladag har inte varit den roligaste men det blir ofta problem när det finns sälar i klassen. Dessa sälar är då de flesta av killarna, det gör mkt fina och jobbiga sälljud på (i princip) alla lektioner. Men jag vänjer mig nog snart annars får jag väl be rektorn att sända tillbaka dem till djurparken.

Eftermiddagen var betydligt trevligare, jag fick umgås med Emma och Nathalie! Vi hade såå trevligt som man bara kan. Vi åt massa mackor  och fjantade oss (som vanligt)... Vid sex var det tyvärr dags att säge "hejdå" för denna gång, men på söndag ses vi igen! Nu ikväll har jag varit duktig och varit ute i höstrusket med hundarna och nu är det snart dags för lite läxa... see ya!
                                     En gammal bild på Belle och mig...
En av mina hundar, Oskar!                                           Sommar!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hippie hunden oscar är som vanligt när man ser han lite i det blå^^... nä skojar han är världens gulligast :)
får min katt nästa vecka åå va jag längtar, vårt första husdjur. JIPPI :)

2007-10-11 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback