Dagboksinlägg-Izabella

Fredag, ja!!! Min skoldag började 11.20 och slutade 12.50, visst låter det jobbigt. Kanske inte, men den enda lektionen var engelska och vår lärare är inte den roligaste. Men den var ju över rätt snabbt. Efter detta blev det lite lunch i skolmatsalen! Det var nämnligen god mat och på af Chapmangymnasiet är det ovanligt^^ Efter den goda lunchen (schnitzel) begav jag och Emma oss iväg för att skaffa efterrätt till mig, glass. Vi tog också ett stopp på Kicks för att lukta och "prova" parfymer. Några som hade samma tanke som vi var 2 från klassen, Pontus och Anton! Vid fyra var det dags att bege sig till Bonnaland. Här har jag lekt med min valp som är sötast i världen. Ok, det är pappas valp men vi låtsas att han är min. Nu har valpen, Pax vaknat så jag ska leka lite till med honom medans reklamen pågår (kollar på Idol). Daniel är bäst:)
Bilder på Pax kommer imorgon, håll ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback