Dagboksinlägg-Izabella

Och så var denna torsadag slut den med... Idag har jag för ovanlighetens skull varit väldigt pigg, men som vanligt har jag varit glad! Lite gladare än vanligt, men det är nog säkrast att jag inte avslöjar varför (vet ju att både syrrorna och en viss broder brukar hålla lite koll på bloggen). ;) Första lektionen var det redovising i smågrupper som gällde, det gick rätt bra faktiskt. Efter det fick vi en tidig lunch, vid halv elva (brukar luncha vid 12 annars). Sedan fick vi se en flim som utspelade sig på medeltiden, Rosens namn eller nått... Klassen var inte så upplagd för att sitta stilla så länge, vi är nämnligen allihop rätt uppspelta, för på lördag är det klassfest! Det kan nog bli riktigt kul och väldigt intressant. Tänkte iaf dra med mig Natha, då blir det garanterat roligt (eller roligare).
Efter skolan slut bar det iväg hem till Emma och så kom Natha på besök med. Vi hade som vanligt väldigt kul och det blev en hel del skratt. Vid sextiden tog vi en långprommenad med hundarna. Sedan var det dags för Natha att åka hem och dags att plugga för mig och Emma. Nu är det lite mer plugg som gäller så. bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback