Dagboksinlägg-Izabella

Söndag... Efter att man kommit hem vid halv två var jag inte så pigg på att stiga upp imorse. Men eftersom det var barndop klockan tio var det bara att ta sig upp vid åtta. Dopet började med över en timme i kyrkan, pest! Efter det var det smörgåstårta i en stor lokal, det var rätt mkt folk... Det är väl inte så mkt mer att säga om dopet, det hade nog varit roligare ifall man varit utvilad.
Vid två fick jag komma hem och här hemma har jag tagit det väldigt lugnt. Borde egentligen pluggat den tiden men orka! (Där ser ni jag är ingen pluggis, jag råkar bara var duktig!) Nu näst ska jag titta på Parlamentet och så måste jag väl läsa igenom franskan...
Just det! Vår älskade dator ska iväg nästa vecka så det blir inte så mkt bloggande för mig :(
See ya!

Nathalie och Emma ni är så bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback