Dagboksinlägg-Izabella

Fredag!!! Den underbara helgen är här och den tar inte slut, höstlovet kommer snart och man blir ledig i en hel vecka till. Och sedan händer det något kul imorgon med. Imorgon blir det bio i höstmörkret med en speciell person, men jag tror vi går in lite mer på det ämnet imorgon eller nått...
Idag var min skoldag härligt kort, det var 2 lektioner och som tur var gick det väldans snabbt. Fick också vara fin idag i min nya kappa och i mina stövletter. Nä, imorgon får jag lägga upp en blid på denna makalösa kappa, för den är verkligen underbar :) Nu ikväll blir det Idol för hela slanten, Daniel är bäst! Kanske skulle jag städa lite med innan kvällen är slut... See ya 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback