Hankypanky ,

Nathalie har fått en ny mobil. Jag köpte den igår, och idag lämnade jag in den igen. buhu, jag får den inte förrän om två veckor igen. :'(


Här är min vill ha lista:
1. Han toppar fortfarande listan, Mr Dannyboy Jones <3


2. (brun!) hårförlängning


3. Chanel <3

4.Jag vill att Lapplisa* ska bli superstort :)
(Ingen bild, än! det blir det på tisdag)

5. Minneskort! på 1gb


6. Och till sist RESTERÖDs trosor


Min stora syster har åkt till Turkiet med sin kille idag , så mamma och jag var oh lämnade av henne och Kevin då i Malmö. Vi stannade inte i Malmö, för min pengar är ciao om jag säger så. Så jag är ensam resten av lovet och det kommer att vara tråkigt oh trist oh alldeles alldeles underbart! På fredag kommer Iz och Emma, det ska bli skojiskoj. Tacos igen tjejer ? ;) Jag kollade precis på uppdrag granskning, det handlade om EF språkresor och Hihgschool year. Jag tänkte från börjar åka till Californien med EF på highschool year. Men mamma var för skeptisk, Tack för det mamma! Dom som åkte mådde jätte dåligt och kom till dåliga konstiga familjer. Och det talades inte så gott om språkresor heller det är med EF Izabella och jag ska åka nästa sommar. Men jag hoppas att det blir bra ändå. Nu ska jag sova.

// Nathaliesåklart

Kommentarer
Postat av: emma

varför inte fåå mobilen ?:s

2007-11-01 @ 17:31:39
Postat av: sophia

vart har du köpt dina resteröds trosor? :)
mejla mig är du snäll och berätta! x)

2008-02-03 @ 22:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback