Hänt extra!

Hänt extra! Har fått en exklusiv intervju med Izabella Poynter och Nathalie Jones:

Patrik: - Godmorgon på er tjejer.
Nathalie och Izabella: - Godmorgon.
P: - Ni ser riktigt fräsha ut idag, ingen gala eller fest igår? Båda tänker till.
N : - Nej, i förgår var jag och Danny på biopremiär men annars inget. Izabella nickar.
P:  - Hur går det med era kärleksliv och har alla repat sig efter skandalen med Nathalie och Dougie.
N : - Izabella är en verklig vän och förstår att allt bara var ett misstag. Ingen människa är perfekt. Hon är verkligen min bästa vän.
I : - Ja, jag har förlåtit henne och min man.
P : - Men ni var ju gifta Izabella?
I : - Ja, men jag är en förlåtande människa. Nathalie har förlåtit mig många gånger. Hon kommer också alltid vara min bästavän. Patrik nickar.
P : - hur är det att vara tillbaka i Sverige då?
N :- Ganska tråkigt, men vi får hänga runt stureplan och se vad som händer. Makarna kommer ju hit i övermorgon så vi får passa på när vi är själva.
P: - Finns det mycket avundsjuka mellan er alla även i McFly?
I : - Alla står ut med alla och alla lyssnar på alla. Vi är en stor familj.
N: - Bra sagt darling.
P: - När får jag träffar era makar?
I : - det lär nog dröja är jag rädd. De gillar inte svenska jornalister efter alla falska rykten om mig och Nathalie. Patrik nickar.
P: - det har diskuterats mycket om hur du klär dig Nathalie, att det är för vågat.
N: - Jag klär mig som jag vill och jag tar på mig det jag gillar. Folk får acceptera det, jag klär mig inte slampigt utan elegant.
P: - Det har gått andra skandaler att du har spelat in en erotisk film Izabella?
I : - Allt är bara påhitt , pressen måste ha nått att skriva om. Så då tar de lilla mej. Jag förstår ingenting. Jag visar mig endast för Dougie och för gynekologen. 
P :- Okej. Det har också ryktats att du och Tom Fletcher har en liten romans Nathalie?
N . - Delvis sant, jag är trotsallt kär i alla McFlyare men ingen romans. Tom är en riktigt god vän och vi tog bara en fika. Danny gick ensam på stan för att han skulle möta sin mamma. Hon och jag kommer inte så bra överns.
P: - Vad menar du?
N :- Hon kallar mig ytlig bitch som är ute efter hennes son populäritet och pengar. Jag förstår inte vad hon har fått det ifrån. Jag älskar Danny av hela mitt hjärta. Han är den enda för mig. Efter skandalen vet jag att jag gjorde fel. Danny har alltid varit min boy och kommer alltid att vara.
P : - När hade damerna tänkt sig att skaffa barn?
I : - det blir nog inom ett par år tror jag. Kanske om två tre år kanske.
N : - Danny och jag har diskuterat det och vi vill nog ha barn om kanske tio år. Vi vill gärna behålla ungdomen, Izabella och jag är ju bara 18 år än.
P : - Kan åldern ha någonting med hatet mot dig från Jones mamma?
N : - Hon tycker säkert att jag är alldels för ung men jag bryr mig inte. Det skiljer bara 5 år mellan mig och Danny.
I: - Och bara 4 år mellan mig och Dougie. Jag har inte sett min ålder som ett beskymmer förrän jag hörde att det var 21års gräns på alkohol. En dum lag helt enkelt. Precis när Patrik ska ställa sista frågan kommer presskvinnan in och säger att det  var allt. Flickorna säger adjö och lämnar rummet.


Nathalie och Izabella åkte tillbaka till England redan på Lördagen så de hann vara med på bröstcancergalan i London. Här är Nathalie, fräsh och elegant.

image696

Izabella och Dougie kom tillsammans. De såg mycket lyckliga ut.
image697

Danny & Nathalie Jones på premiären av spiderman 4

image698

Mer om intervjun kommer i nästa nummer! Håll utkik. Ser du något hör av dej till oss! 08-3366552


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback