Hänt extra!

Hänt extra!s reporter Patrik flög till London för att få en intervju med Nathalie och Danny Jones och Izabella och Dougie Poynter. Patrik väntade i ett flertal timmar innan han fick sina fem minuter med stjärnorna.

''Ute i pressrummet där ungefär 30 andra journalister väntade, dyker plötsligt Tom Fletcher upp. Ingen lägger märke till honom förutom jag. Så jag går diskret fram till honom och söker hans uppmärksamhet.''

- God day mr. Fletcher.
- Hello. Han ger mig en frustrerad min. Jag antog att han var nervös för att bara två dagar innan min intervju skulle äga rum hade han och Nathalie Jones en fylleskandal, bilderna spred sig snabbt ut på nätet och sågs i alla tidning runt om i hela England.

Denna bilder föreställer då Tom Fletcher och Nathalie Jones halvnakna mitt i London. Med på bilden ser ni också Nathalie hund Wilma.
image750

- I'm sorry mate but I don't have time right now.
- Okey. Säger jag med en besviken min.
Jag väntade i en timme tills det äntligen var min tur.

När jag kommer in till rummet sitter paren där, trötta och slitna.
- Hej. säger Izabella.
- Hej! Säger jag glatt. Danny och Dougie nickar till svar.
- So, how are you all?
- We're fine.
- Is it okey if I'll take it in Swedish with your wifes.
- Of course. Säger Danny Jones.
- Det var ett tag sen.
- Hur är det med era liv idag?
- Jo det är bra. Säger Izabella. Nathalie svarar inte. Hon sitter och håller Danny i handen.
P- McFly ska ju ut och turnera om några veckor, följer ni med eller stannar ni här i London?
N - Vi kommer att stanna. Killarna behöver komma iväg från allt och umgås med varandra. Vi kommer givetvis att komma till några av konsterterna. (Danny försöker verkligen förstå vad vi säger, han sitter och koncentrerar sig på varje ord som sägs.) Han viskar något i sin frus öra.
p - Hur går det med era egna karriärer?
I - jag läser psykologi på universitetet.
P - intressant, så du ska bli psykolog?
I - Jag får se, jag läser det för att jag är intresserad av det, jag får se vad som händer efter.
N - Jag jobbar på med Lapplisa*, vinterkollektionen är klar och nu hoppas jag bara att det slår igenom.
P - Hemma i Sverige är dina kläder verkligen populära och du har designat tillsammans med de stora namnen också?
N - Stella McCartney har blivit en godvän och vi jobbar lite tillsammans. Marc Jacobs är också intresserade av mina kläder så jag får se vad det bär av.
P - Den här fylleskandalen för två dagar sen vad har du att säga om det Nathalie?
N - Det blev för mcket helt enkelt, jag ber om ursäkt för det som hände och jag bara hoppas att inget sånt kommer att hända igen. Men det finns en sak som jag stör mig på, alla människor blir fulla och gör dumma saker ibland,. men bara för att just jag och Tom gör det så verkar det helt onormalt.
P - Jag antar att det ingår i kändheten.
I - Jag har någonting att berätta, efter som min man inte förstår det jag säger nu så blir det en överraskning som jag hoppas han tar positivt.
N - Vad är det nu? ( Nathalie mimar något, Izabella rycker på axlarna) Jag väntar spänt på det hon ska säga.
I - Jag är Gravid med Dougies barn. ( Nathalie gapar)
P - wow, grattis.
I - Tack. ( Dougie och Danny undrade vad det vad som gjorde alla så glada.)
DJ - What is it sugar?
I - Nothing Danny. ( Säger Izabella med sin slående dialekt)
DP - Seriously, tell us.
N - She sad it's nothing. Jag vänder mig till killarna.
P - I would like to ask you some questions if it's ok?
DP - Hit us.
P - What do you say about the ''thing'' that happend two days ago?
DJ - Nathalie got to have her own life, I've done very many bad thing by myself, I just don't blame her. I love her more then everything in this world. And she deserves freedom.
P - Ok, but what do you think about Tom and Nathalies relationship?
Dj - Tom is her bestfriend and she look at him in a way that's make me feel safe because they are just very good friend and I respect that.
P - Okey, thank you. So, Dougie, How do you think about your wifes singcarieer?
I - I love her voice and I'm proud for her, this is her chance. ( Izabella ler ett lyckligt leende mot sin man som ler likadant tillbaka.)
P - I can see that you are very happy together.
En presskvinna kommer in och säger åt mig att min tid är slut.
P - So. thank you all for this and I hope I'll see you again!
DJ,I,N,DP - Good bye Patrick!

// Nathaliesåklart,

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahah natha du och din fantasii:P:P

2007-10-26 @ 08:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback