SP1C, rocks!!!

Klassfest

Ja, om man nu kan kalla den det. Det var ju snarare fest och klassen var bjuden... Det enda som var lite dåligt med den var att den var i Farstorp, inte så centralt precis. Tog bussen till natha i min nya klänning med leggings till vid halv sju. När den otroligt långa bussresan var slut hade klockan blivit över sju. Väl hos natha sminkade vi (jag, natha och amanda) oss och så byte natha kläder typ hela tiden... Men vi blev himla snygga^^
         
Me and Nathalie!
När klockan blivit åtta gick vi ut för att vänta in vår skjuts och Emma :) Men det tog en stund innan de dök upp, men vi hade himla kul i väntans stund..
                                    "Emo-natha"    Amanda!
Vid kvart över åtta bar det iväg till festen och det var en trvelig biltur måste jag säga.  Vid kvart i nio anlände vi och blev eskoterade in till huset av festfixaren själv (Anton), Jakob, Jonathan och nån till^^
 Det var fullt hus och innan klockan slagit nio var balkongen nedspydd av Nathas halvkusin Anton. De flesta från klassen var där och så jäkla kul :D Jag hade iaf kul enda fram till 1.15 då mamma kom å hämtade oss. Avslutningen var väldigt bra, lite strul med en riktig snygging, inte så dåligt va !?

Känns säkrast att inte bifoga några bilder från själva festen...
/ Izabella, den blonda av oss^^

Kommentarer
Postat av: Becca

Vill gärna se lite kort på snyggingen...

2007-10-22 @ 17:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback