Tvung .

Ja , jag blev tvung att blogga, även om jag inte har tid. Typiskt dej Bellis ;) Jag har haft en trevlig skoldag och jag har åstakommit ungefär noll. JO! Jag har gjort en powerpoint presentation om mitt oh Dannys bröllop, jag kan lägga upp den här :) Imorgon blir det att göra klart min kjol, jag ska ta kort på den så ni ska få se på mitt underverk. Och snart ska jag sy stuprörsjeans till Bellis  . Grattis isabelle (Diet! hihi)man , du fyller sextis imorgon vilket betycer om du varit kille att du får ha sex ;) . Jippi, Isabelle går ut, det firar vi med ett skjut :D
 Det blir inte att visa powerpoint idag, dator trögar sig som vanligt tyvärr. Men ska sticka till Sophisan nu.

// Nathaliesåklart

Kommentarer
Postat av: Izabella

tvungen å tvungen.. phö! har man blogg ska man ju blogga :P

2007-10-15 @ 19:31:22
Postat av: Isabelle

AHW TACK.

2007-10-16 @ 19:18:50
Postat av: Nathalie

aoo . Lugnt bellis ;) Du r inte så dum ändå :P hagha . Pussis

2007-10-18 @ 10:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback