Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag, en riktigt slapp tisdag. Skolan började i och för sig som vanligt vid åtta men jag slutade 12.20, så skönt!
Så man har haft god tid på sig att göra sin läxa... Tänkte egentligen gå en runda på stan men när det ser ut så här:
             
 Är det inte så kul att shoppa. Så i brist på annat satte man sig ned å började rita med oljekritor, mkt trevlig sysselsättnig...
me in action XD    Mina fina händer...

 image525
Ja, den här slängde jag ihop på 10 min.
Ja, det är sant gjorde den på 10 min, inte så dåligt va!? Jag är iaf nöjd med den. Jag har också hunnit med att sova lite granna^^  Nu ikväll ska jag kolla in Idol 2007 och kanske ta en liten promenad i regnet...
La konstnär...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

neeeej , Gå oh klipp dej förfan Doug . Du ser ju dum ut .

2007-09-04 @ 21:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback