Dagboksinlägg-Izabella

Ja, då var det fredag! Fredag är lika med den slappast skoldagen, har endast 2 lektioner, börjar 10.15 och slutar 13.00. Som ni hör är det en riktigt härlig skoldag för mig. Under första lektionen hade jag dock lite koncentrationssvårigheter, för det enda jag hade i tankarna var Heroes! Denna underbara serie har äntligen börjat här i "lilleputt"-Sverige. Det är bara så sjukt bra att det inte finns (detta uttryck kanske låter lite konstigt men om du sett Heroes borde du förstå mig) ! Som tur var fick fick jag annat att tänka på. Jag, Emma och Nathalie ska nämnligen ha tjejkväll i kväll. Vi ska alltså komma hem till Natha, förstöra hela stället för att sedan lämna Natha i förödelsen vi skapat ;) Nä, innan jag åker till natha ska jag hinna med att städa så...

Men vänta lite, först en present till Robin:
image543
Varsågod Robin- Veckans hunk! (?)

Kommentarer
Postat av: Robin

Haha, fan vilken hunkig bild du hittade på mig.

Postat av: Becca

Bra gjort Bella! Men när blir jag veckans babe :-)

2007-09-08 @ 17:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback