Dagboksinlägg Izabella

          Drömmar om Brihton - och bortglömda bilder
Ja det var ju en bra rubrik^^ Idag är det lördag och den började hos Nathalie, vi vaknade runt halv nio och var då ganska slitna (imorgon kommer mer om vår tjejkväll). Vid ett var det dags att åka hem till pappa, Bonnaland alltså^^ 
Åh vad jag längtar till nästa sommar, då jag och Nathalie ska på språkresa. Jag längtar såååååååååååååååå (nu orkar jag inte göra fler"å") mycket! Jag vet redan nu att vi kommer få det kul där, träffa massa folk (förhoppningsvis snygga killar), se nya platser och jag bara vet att det kommer bli underbart.
        
                         Längtar, längtar, längtar...
               Brigton pier..
Men jag har gjort annat idag med, jag har kollat igenom bildarkivet och hittat en del bortglömda "godbitar":

                                                       
                              En liten bild på mej.                                     9b... Min underbara klass
                                         Och sedan har vi denna bilden:
image555
Tror bilden är tagen på Irland, 2005 då jag var där<3
Har haft en mkt givande dag, känner verkligen att jag har fått saker gjorda.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag längtar med :D Fin bild där på dej och den från Iralnd, jätte fint verkligen!

2007-09-08 @ 21:18:46
Postat av: Izabella

hehe, tackar!

2007-09-09 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback