Dagboksinlägg-Izabella

Jag är rädd!
Jag har ju som sagt just börjat gymnasiet och då är det ju tradition att man gör något "spratt" med ettorna-en så kallad "inspark". Jag har inte tänkt så mkt på det, föräns idag. Jag fick reda på vad som IB-eleverna varit med om av min "franskakompis", de hade bl.a. varit ute på Långö och lekt i UNDERKLÄDERNA!!! Och om de gjorde något fel fick de ett ägg på sig. Deras lekar hade också innehållit en del öl (öl=äckligt)... Jag vill inte!!!
Nä, nu ska jag lugna ner mig lite och kolla på Mean Girls..

image14
Favoritfilm...

Snälla gud, låt "insparken" utebliva från mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Robin

Alltså, vad är det här för skit? Sånt fanns inte på min tid, och jag är inte SÅ gammal. Men om de gör något så kan du ringa på mig. Så lovar jag att se till att de får springa helt nakna på långö samtidigt som jag kastar ägg och vattenmeloner på dem!

Postat av: Izabella

Svar: Åh, Robin. snäll du är!

2007-09-11 @ 18:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback