Dagboksinlägg-Izabella

Denna onsdag började inte bra... Vaknade av att jag frös så jäkla mkt och jag fattade ganska snart att lilla jag drabbats av en förkylning (och feber). Så det var bara att försöka somna om igen. När jag vaknade för andra gången var klockan 10 och då fick jag frukost på sängen av min snälla mamma!
Frukost                                               
Efter jag ätit min frukost fick jag lite sälskap av min ena hund, Kaj.
Dagen forsatte och jag lyckades ta mig upp ur sängen till slut. Min mamma överaskade mig er sedan med att köpa mina drömjeans! Som ni hör har dagen bara blivit bättre och bättre, nu på eftermiddagen har det t.o.m varit sol. Så jag har faktiskt suttit lite på balkongen och fått i mig lite frisk luft.
image569
Nä, nu ska jag kolla på Idol och försöka bli frisk (ska alltså ta en panodil)...

Nathalie, Isabelle och Emma-ni e bäst!

Kommentarer
Postat av: Niklas

usch då . sicken dag men att vara sjuk hemma hoss dig kan ju inte vara så mkt bättre :)... kaj ser inte heller så frisk ut..... men han kanske bara är avundsjuk på frukosten ;P. Krya på dig // Niklas

2007-09-12 @ 20:19:00
Postat av: Emma

Ja de hoppas ja verkligen att du blir :) ! <3

2007-09-12 @ 21:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback