Dagboksinlägg-Izabella

Måndag. Haft en ganska kort skoldag idag slutade redan vid två (ja, för mig är det tidigt). Men det blev ingen lugn stund fastän man slutat, nä för man skulle iväg till stallet. Var det lugnt i stallet då, nä!!! Hästen var ju lerig från topp till tå (eller hov). Men när man tillslut fått hästkraken ren kunde jag slappna av lite med en härlig uteritt. Men självklart missar jag den tidiga bussen sedan när jag ska hem, men lika bra var det. För när jag äntligen kommit in till stan träffar jag på en gammal klasskompis, mkt trevligt :) Hemma sedan har jag bara tagit det lugnt (åh, så skönt!) och kollat på Idol, måste bara skriva att Sam är bäst. Nä nu är den lilla lugna stunden slut, jag måste nämnligen plugga. Vill bara sova och önskar att morgondagen kommer bli riktigt slapp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback