Dagboksinlägg-Izabellla

Lördag! Men först lite om gårdagen...
Igår, fredag fick jag reda på att Nathalie kommit in i Kalmar och att hon börjar redan på måndag... Det känns riktigt tråkigt att hon lämnar kvar mig här i Karlskrona men jag hoppas att hon får det bäst i Kalmar. Nu får Emma underhålla mig medans du är borta!
                                                          
The lovely Emma!
Men jag hade en rolig fredag, särskilt eftermiddagen. Jag och min storasyster tog en runda på stan och shoppade lite. Jag köpte i och för sig bara ett par fula träningsbyxor, jag hatar träningsbyxor! Men jag måste ha dem till idrotten... Vid sju var det dags att åka till pappa, Bonnaland  alltså^^ Och så åt vi Tacos!!!

Nu till vad som hänt idag... Idag har ingenting hänt, mkt skönt om du frågar mig. Har bara tagit det lugnt och tänker fortsätta med det ikväll med. Fast jag måste nog göra lite franska med, men förutom det tänker jag ta det lugnt!

                                            Dougie Poynter

image517
Dig kan man ju drömma lite om!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bra inlägg Ella Bella :D <3

2007-09-02 @ 11:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback