Hankypanky ,

Ellos - Jag har aldrig varit så förtjust i att skicka efter kläder i kataloger, men när jag såg Ellos reklamen på tv var jag fast. De har verkligen fått in snygga fräsha kläder.
    

Fillipa K - Stilfulla kläder för rika människor. Jag gillar Fillipa K , märket hittar du på Kompaniet , om du har tur hittar du en Fillipa K butik.
   

Björn Borg , vem känner inte till de berömda Björn Borg kallingarna? den gamla mannen har en känsla för mode måste jag säga. Vill du  vara en sportchic, kolla då in Björnborgs sortiment.
  ´ 

Exklusivt )

Marc Jacobs vilken flicka drömmer inte om en MJ väska? Dagen jag blir rik ska jag köpa en hel garderob med MJ stuff. När jag fick se personen Marc blev jag lite chockad, jag hade förställt mig en gammal gubbe som satt och nickade. Men istället kommer en ung stilig man ut. Wow.
    
   


// Nathaliesåklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback