Inte världens bästa klass

Dag 3. Idah har varit en okej dag, jag hade mönsterkonstruktion på morgonen. Det var skitsvårt, men som tur var det inte bara jag som var korkad.
 
Min klass består utan av 22 tjejer och 1 kille. Kan ni då förstå hur mycket skit det snackas ? Jag bara önskade så himla mycket att det var nån jag kände. Jag är som den som blev över, alla har redan gått en vecka med varandra, bildat sina grupper. Och sen kommer jag. Det värsta är när jag inte vet var jag ska vara, eller när vi ska äta. Det är aldrig nån som frågar mej - Du kan få sitta med oss. För alla vet att jag inte har nån än. Jag hade blivit väldigt väldigt glad om nån utan tjejerna bara hade frågat det. Jag har inga problem med att fråga själv men jag hade bara blivit glad.
     
Jenny Nyströmskolan

Snälla gud, ge mej en vän.

// nathaliesåklart

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Men pälsk. <3
Du kommer hitta någon jättebra. Och hemma har du mig ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback