Kalmar - dag 1 .

dag 1.  det var väldigt nervöst klockan fem på morgonen, då jag steg upp. gjorde mej i ordning och körde moppen till bergåsa och tog bussen 06.15 till Kalmar. Jag satte mej bredvid en sovande tjej som jag intressant iaktog i c 1h45min. en väldigt spännande utveckling, jag vaktade konstant hennes rörelser när hon bytte från sida till sida på kudden. Jag önskade att vi aldrig kommit fram till Kalmar, för jag ville inte skiljas från sovande busskamrat. Vi ska fika på tisdag.

Jag följde efter en spinkig tjej som nästan sprang iväg från mej, hon blev nog rädd. Jag lyckades inte hinna ikapp hennes smidiga rörelse. För att jag konstant drog upp mina kaffeluktande taights. Jag hoppas inte att någon gick bakom mig just då. Det hade ju varit pinsamt så klart. När jag kom fram till skolan, så gick jag in. Sen gick jag några lektioner och sen slutade jag. En väldigt lärorik dag. Jag fick ingen sovande busskamrat utan jag fick klara mig själv. Läskigt.

image521
// Nathaliesåklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback