Mode

Dolce & Gabbana
Kör blandad stil med allt från glitter till naturfärger. Jag diggar herrkollektionerna. Och vad vore ett märke utan en egendesignad telefon?
    

Stella McCartney - Kläderna är enkla och eleganta. Hon vet vad hon gör den där Stella. Jag bara älskade kollektionen för H&M. Jag hann inte köpa något av hennes kläder, de tog slut på bara några dagar. Hon är även favorit hos många kändisar, t.ex. Kate Moss.
    

Cheap Monday, alla coola människor i den här delen av landet äger ett par cheap Monday jeans, alla utom jag . Men jag är störtskön iallafall. Märket är mest känd för sina stuprörsjeans i alla möjliga färger och mönster. En anledning till att de är så populära är priset, 400:- Jeansen hittar du b.la på Kompaniet. Och så vill jag säga det att jag har ägt ett par Cheap.
    

Resteröds ett väldigt svenskt märke som alla fashiongays äger något av. Jag älskar märket och har en tröja därifrån (1 !) Särskilt trosorna är finfina. Det fanns inte så många bilder, men kolla in kläderna på Kompaniet.
    

Lacoste är lite country känsla som mest används av överklass divor och fashiongays som går idrottsinriktning på gymnasiet. Eller av de människor som sparar ihop pengar bara för att kunna köpa ett par Lacost skor så de har nått att skryta med. Men visst är den lilla krokodilen fin.  Alla kläder ser likadana ut. Kom med något nytt Lacoste !
    

Diesel , kända för sina vågade reklamer som igentligen inte har nått alls med kläderna att göra. Men kläderna är av kvalite och stil.
    

// Nathaliesåklart
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har aldrig gillat Cheap Monday, men jag måste säga att dem där brun-rutiga jeansen var riktigt fräcka! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback