Ta't lugnt, jag mår bra !

För er som var oroade , jag mår bra och jag har äntligen fått vänner. Nu är jag som alla andra, om det nu skulle vara bra. :) . Jag antar det, och så har jag fått de fullständiga i mitt rum, fast det saknas en grej, ett par knoppar på väggen att hänga väskor på, men detta får duga till typ nästa vecka.

Dagens misstag : Jag har av misstag tappat Michaelas SNÖ halsband någonstans ute, som tur är läser inte hon den här bloggen. Så jag kan andas ut för tillfället, men vad skulle hon ha det halsbandet till, hon har ju så många (!). 

Dagens ( den enda dagens ) skämt : Det var en gång två älgar som var ute och flög, plötsligt trillar den ena ner. Varför !? - Han fick en köttbulle i ögat.

. Här är min nya hörna i mitt rum och lite jag.
 
Nu kom Bella oh Emma, så ciao . Och tack Rebecka för att du tyckte att det var fint i mitt rum, men du behöver inte ändra i din lägenhet för jag tycker den är jätte fin!

// nathaliesåklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback