The hottie of the weekend is

mr Tom Fletcher. (jag vat att vi redan har haft en denna veckan men men, ja kunde inte låta bli.)
image633

 

Thomas (Tom) Michael Fletcher är född 17 juli 1985 i Harrow, England. Han är medlem i bandet McFly och spelar gitarr, sjunger och skriver låtar. Hans bandmedlemmar heter: Danny Jones(min man)  som delar "leadsången" med Tom, skriver låtar och spelar gitarr, Dougie Poynter, som sjunger solo ibland, spelar bas & skriver låtar och Harry Judd, som spelar trummor.

Bandet var med i filmen Just my luck med Lindsay Lohan (2006)

       


image629

    image641 Sötnos ^^,

Jag älskar Tom Fletcher, han ska bli min bästis. Så när jag är i duschen sitter han på toan och pratar med mig om allt. hihi  **,

//Nathaliesåklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback