Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag och ännu en sjukskriven dag för mig. Det var under söndagen jag drabbades av en mycket ovanlig åkomma, feber och en utebliven matlust. Gårdagen var likadan och det är inte mycke mat jag har fått i mig under dessa tre dagar. Inte ens choklad har lockat mig och då måste ni förstå att det är allvarligt. Choklad som alltid får en bättre humör! Nu är jag lyckligtvis på bättringsvägen och det verkar som att morgondagen äntligen kan spenderas i skolan. Ja att en helt vanlig skoldag kan låta lockande i ett par vanligtvis normala öron.

   Det har som bekant inte varit möjligt att blogga sen i söndags, detta har i sin tur bidragit till att man haft ovanligt lite att göra under sin vardag. Jag har visst fäst mig vid att blogga och vid att snoka runt i andras bloggar, läskigt hur snabbt man utvecklar ett beroende. 
   Nu sitter jag i alla fall här och ler åt att solen lyser och att aprilmånad har börjat. Snön har tyvärr smält bort, fast det är rätt bra eftersom det verkade bara vara jag som uppskattade den. Konstigt att det bara är jag som tycker om snö. Det kan dock ha något att göra med det faktum att snön inte föll förän i mars. Men att den var lite sen borde väl inte göra så mycket tycker man. Tydligen var dens försening inte särsklit uppskattad. Jag kan dock hålla med om att det är lite härligare med sol och plusgrader under våren. För nu är det minsann vår!
   Nu hör jag visst att någon kallar och jag tror nog det är sängen min. Så innan dagens repris av The OC blir det nu en tupplur eller ska vi kalla det power-nap?! See ya
             

                   Nu lyser solen och blommorna slår ut, även de som växer på min rygg!
                   För våren är verkligen här.


Kommentarer
Postat av: maria

Tack :) Fina bilder.

Postat av: Tobias

svar: tack :D hoppas du haft en bra dag!

2008-04-01 @ 17:55:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback