Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag. Min önskan om att få återvända till skolan gick idag i uppfyllelse! Jag medverka dock inte på idrottslektionen men det beslutet var bara vettigt. Det är trots allt inte så smart att vara med på en lektion bestående av livrädding då man haft feber tre dagar i rad.  Jag hade i alla fall rätt kul åt att se min kära klasskamrater kämpa i det kalla vattnet medans jag själv satt varm och torr på land. Resten av skoldagen var dock inte så kul som jag hade föreställt mig, matte i en och en halv timme och sedan en lika lång franskalektion. Hmm, nästa gång jag önskar mig något ska jag nog tänka mig för lite.

Kvällen jag har framför mig ska jag glädjeligen ägna mig åt psykologi och engelska. För på fredag har jag en trevlig engelska redovisning och ett psykologiprov, det är alltid bra att vara förberedd för sådant. Det är sannerligen en helt vanlig onsdag igen. Ack vad jag redan saknar lovet! Tur för mig har jag fått en ny meningslös låt på hjärnan att nynna på medans jag pluggar. Denna låt är Kylie Minogues In my arms! Förstår inte alls varför just denna låt ska vara så "lättnynnad". Jag säger då det, nu är det tid nog att börja med kvällssysslorna. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback