Dagboksinlägg-Izabella

Måndag igen och det kunde inte varit bättre. Efter en natt av ungefär 4 timmars sömn kände jag mig konstigt nog otroligt pigg och utvilad då jag gick upp i morse. Kvart i sex är en mycket fin tid att gå upp på bevisligen. Ni ska nu inte tro att jag har några vidare sömnproblem här, för det har jag banne mig inte. Det som håller mig vaken under nätterna är mina kära vänner som ringer och behöver konversera med mig. Jag är så populär!
   Skoldagen var precis lagom tråkig som den ska vara. Idrottslektionen var dock i det hemskaste laget, över en timmes innebandy. Det är inte något jag jublar över direkt, tvärtom. Vet inte hur jag överlevde den där timmen men jag sitter ju här nu. Konstig dag det här. Efter skolan begav jag mig som alla andra måndagar till stallet! Ingen förändring här inte. Veckans terapi är nu avklarad. Denna vecka behövdes den verkligen med tanke på den trevliga redovisningen som väntar imorgon. 

  Nu ser jag ju här att klockan blivit väldigt mycket och i natt behöver jag nog mer än 4 timmars sömn. Vill vara på topp imorgon och för det behövs säkerligen sömn. Nästa stopp: sängen. See ya
                                                      

                                                          I brist på annat .
                                                          -Jag vill ju va EMO
;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: helt normal ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback