Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. Ännu en natt av alldeles för lite sömn gav dagen en ganska seg början kan jag säga dig. Uppstigning halv sju, ut med hundarna och sedan skola redan klockan åtta! Att den första lektionen bestod av tre timmars bild var tur det, för där är det inte mycket man behöver göra. Under dagens lektion ägnade jag mig åt att prata gamla minnen med Annie och Natha, som var på besök en liten stund. Vi hade det mycket trevligt och vi hann till och med rita var sin halvtaskig bild. Konstigt nog verkade bildläraren nöjd med vårt arbete, skumt.
   Den andra och sista lektionen för dagen var geografi och det var så lagom kul. Redovisning idag igen och ack vad jag hatar det. Denna gång gick det i och för sig bra men vad det tar på krafterna. Kombinationen av för lite sömn och en geografiredovisning kan visst ge en hel del konsekvenser. Under eftermiddagen spenderade jag nämnligen lite tid med en typ vi kan kalla för Alex. Under vår eftermiddag tillsammans lyckades jag nästan sömna och det är sådär lagom charmigt. Måste verkligen lära mig att sova på nätterna i stället för på eftermiddagen. Kanske skulle jag då också sova i min egna säng... See ya
                                                                         

                                                                     You're strange and beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback