Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag. Dagarna bara går och går, nu går april med mot sitt slut och det är visst bara 7 dagar kvar nu. Allting går så fort och helgen som varit, var en av de bästa på länge men den tog slut alldeles för snabbt. Innan jag berättar om Malmö helgen kommer en liten inblick i min onsdag.
   Dagen började så där segt som det bara gör på onsdagar. Det kändes inte allt för lockande att gå upp halv sju och gå ut med två jobbiga små monster till hundar. Att sedan ta sig till skolan för en enda lektion beståenda av idrott och styrketest gjorde inte saken bättre. Morgonen tog dock en plötslig vändning med det där styrketestet. Första delen på testet bestod av armhävningar - något jag är otroligt dålig på, på grund av min brist av armmuskler. Men hör och häpna, jag klarade av att göra 40 styckna och där med få VG. Ojoj, snacka om att jag har blivit så mycket starkare än förra gången vi gjorde testet. Efter denna makalösa början fortsatte det bara och det visade sig att jag kanske inte är så jäkla otränad ändå. Lycka! Ja, det har sannerligen varit en lyckans dag idag, för efter den där idrottslektionen var skoldagen slut. Tur var det, annars hade jag nog svimmat av överansträgning.
   Som ni förstår har jag nu bara varit hemma och vilat upp mig. Jag har också fått en liten belöning i form av hallonsorbet! 
                                182927-1380
   Förutom att äta hallonsorbet har jag börjat förbereda mig inför den argumenterande uppsatsen som ska skrivas imorgon. Jag har nu en dag innan valt ämne och ikväll ska jag nog allt titta lite närmare på den bakgrundsfakta jag lyckats hitta. Nä nu ropar mamma på mig och det är dags för mig att gå. See ya
  
  

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :) kul att höra!

Postat av: maria

Tack !
Åh så gott med hallonsorbet :)

2008-04-23 @ 19:38:20
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback