Dagboksinlägg-Izabella

Måndag. Jag kan visst inte sluta förundras över hur snabbt dagarna och framför allt helgerna går. Det är nu endast två dagar kvar till Valborg och ännu har jag ingen aning om vad ska göras. Men sådant löser sig alltid så varför skulle Valborg vara ett undantag?
   Helgen som gått har till mesta dels bestått av att jag umgåtts med Alex. Tänk att jag inte tröttnat på den typen än! I lördags blev  det dock under dagen ett litet uppehåll och jag träffade Belle i stället. Vi två ägnade oss åt den svåraste sporten: shopping.
  Lördags kvällen spenderads med Alex igen och efter mycket om och men gick vi ut till Långö för lite "grillning". I början var det lite stelt minsann eftersom majoriteten av de som var där var estetare och där passade kanske inte vi direkt in. Men men! Tillslut hade även vi kul och lämnade inte platsen förän vid ett tror jag. Den promenaden hem var något särskilt måste jag säga, lite vinglig men trevlig! 
  
Nä nu har jag nog svamlat färdigt för idag och snart får jag tänka på att sova lite. Det har inte blivit så mycket sömn dessa dagar som gått. Imorgon är det dags för ett nationellt prov i engelska och till det är det bäst att vara utvilad!See ya 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback