Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag, Valborgsmässoafton är här och äntligen har Natha, Amanda och jag fått en bra ursäkt till att hålla en av våra berömda tjejmiddagar. Vid sex-tiden anländer dessa två damer till mig och då startar vår jakt på mat. När vi sedan fått tag på maten, låter vi nog Amanda laga till den och så får Natha och jag lite egentid. Nu när maj kommer är det också dags att återigen inviga den engelska balkongen! Bada får jag med ta och göra snart.
    Apråpå bada, igår kväll var jag otroligt sugen på att ta ett dopp. Gårkvällen spenderades på Långö med Alex igen och det var under får promenad hem badlusten kom. Tur var att jag hade någon med mig som stoppade mig! Antagligen kommer Alex få ha koll på mig ikväll igen och så får jag hålla koll på Natha. Amanda sköter sig så bra själv så henne behöver jag inte oroa mig för. Amanda, våran favorit bonde från Söderåkra.

   Nä nu måste jag ta hand om mina små hundar. Imorgon blir det förmodligen ett långt inlägg om kvällens bestyr. Om jag inte är allt för trött det vill säga. See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback