Hanky panky ,

Nu får jag skärpa mig, jag scrollade ner på bloggen och ser att det var minst 10 inlägg sen jag skrev, usch oh fy. Men nu är det fredag och jag är äntligen hemma från Kalmar. Jag måste berätta om min fantastisk entusiastiska bussresa. Den mest spännande på länge! det började så här, eftersom det är fredag är 500 bussen alltid full, men jag trängde mig fram och kom in allra först. Som vanligt då med andra ord. Bussen fylldes medens jag nöjt tittade ut från bussen på min vän Liza som försökte se allmänt cool ut. Oh DÅ hände det! för jag såg en sån jätte chic tjej i kön oh sa, hon kommer sätta sig bredvid mej! Men jag blev fullt distraherad av en cowboy som satte sig i sätet framför bredvid en tjej. Han sa med sin bonniga Kalmardialekt
- får jag sitta här? Tjejern nickade bara, och när han satte sig ner sa han:
- Tack, oh blinkade med ögat. Jag blev ganska äcklad, men det var ju lite gulligt. Men hon dissade honom totalt!

OH DÅ! Då kom den där chica tjejen och sätter sig bredvid mej! Och ett plus är, HON HAR ETT KINSESISK NAKENHUND i famnen, jag blev glad, glad, glad. Och på sig hade den en tröja där det stod, fabulous.
 Oh vet ni vad som hände sen? Jag somnade till Bergkvara. Slut, nä oh då så stannar bussen i några minuter, och då vaknar jag. Och hon tittar på mig och ler ocg frågar
- Kan du hålla honom lite? Oh jag blir ba:
- Ja, visst. Men igentligen skulle jag nog ha sagt - JAAAA! får jag honom med?
Så där satt jag med en kinsesisk nakenhund och kände mig allmänt jätte stolt!

Har du också en rolig resa att berätta om, well who cares .

// Nathaliesåklart

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: härligt, en bra dag här me d:D

Postat av: Sigrid

fin sjal!

2008-04-07 @ 20:46:42
URL: http://sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback