Hankypanky ,

Idag är det Söndag
Och det jag har att se fram emot är LA ink, Andra avenyn.

Det har varit en ganska tråkig vecka, där det inte har hänt nått särskilt, den här tiden på året är då man bara väntar på sommaren. Och glassiären, måste ta en runda dit någon dag. Och idag har det varit soligt, jag satt ute med familjen på bakverandan och bara njöt, medens jag fick lite skäll av pappa för att jag och min syster hade haft sönder hans cykel, men Nettan försvarade mig, men inte Hanna. Hon sa : - Ja det måste varit Nathalie som har haft sönder cykeln, Michaela skulle inte göra det. Observera att min lillasyster är 5 år och tar alltid min andra systers parti. Gå och lägg dig skitunge. Men min lillebror Linus är den sötaste unge jag vet, han är just nu 1 år och avgudar mig. Idag när jag skulle åka hem så gick jag utanför ytterdörren och så fort Nettan stängde dörren så hör jag inifrån ett gallskrik.Jag känner mej nästan lite smickrad. 
Är han inte världens sötaste?
image1359


// Lapplisa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback