Hankypanky ,

Förlåtförlåtförlåt! För att jag iunte har skrivit på en hel vecka! Men jag har varit lite upttgaen med Malmö, inte från helgen asså, jag var där i onsdags med ;) , oh så har jag gjort en hel del annat.

gårdagen tillbringades för det mesta i skolan , mamma kom runt 11, då jag skulle ha utvecklingssamtal. Gick jätte bra! Bara ett IG, men det kan jag lätt rätta till :D Jag har typ vgMvg i engelskan oh vg i svenska. JAG ÄR STOLT! Och bara för att jag hade så bra så var mamma oh jag oh tittade på lägenhet igår! Jag flyttar den 15 Augusti :)
Och jag kom nyss hem från Kevin, där jag har bestämt vilken färg jag ska på min hårförlängning som jag ska sätta i på onsdag, det blev brunt med typ blondaslingor i :) Det kommer bli Nice. Izabella,jag anropar, jag saknar dej FFS!
image1393


// Lapplisa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback