NÄÄÄTIE

Imorgon blir det pyret, hon är ute i Nättraby nu, oh jag saknar henne massa. Men iallafall. Jag har varit köpglad denna månaden, det har blivit ny jacka, nya skor, två par tights, armband oh läppgrej. Oh så ska jag färga håret imon med :) Jag vill ju bli ljushårig till sommaren, men det är nog bäst att göra det hos frissan, men det är så jäkla dyrt! Så det blir väl brun imorgon då. Som vanligt. Vi får se också vad Hänt extra! har snappat upp den här månaden!

Här är jag, Nathalie Håkansson. Med vad som ser ut att vara en enorm sjal i ett blåttgrönt badrum.
image1333

Oh just det, jag har skickat efter en ny mobil med, jag känner att jag behöver lite variation. Jag tröttnar ju så himla snabbt, men erkänn det är lite status att ha två (;
image1334


// Nathaliesåklart

Kommentarer
Postat av: Izabella

Åhh, fin du var unge!

2008-04-04 @ 21:48:45
Postat av: maria

Tack så mkt !
Hoppas din kväll har varit bra :)

Postat av: DailyPursuit

jag gillar sjalen :)

2008-04-05 @ 11:40:31
URL: http://dailypursuit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback