1 år!!!

Grattis bloggen!

Ett år har passerat och denna lilla blogg har varit med om både det ena och det andra. Mycket har hänt och det är inte mycket som är sig likt. Det enda som verkar bestå är min och Nathas vänskap och tur är väl det. Det blev tyvärr ingen gala, det blev översvämning i lokalen för någon timme sedan.  Någon fick för sig att vi skulle ha en pool, det visade sig vara en väldigt dum idé. Istället skjuter vi upp det riktiga och stora firandet tills helgen. Fast det är ju idag den fyller år. Jag firar det med att lägga upp en del bilder som ni säkert sett tidigare. Känner mig riktigt nostalgisk nu och jag fylls av minnen, trevligt!
   
     
     
  Den första raden får representatera vintern och våren 2007, vi tog Melody Club till våra hjärtan och Natha föll pladask för McFly.
  Rad nummer  två är sommaren 2007. Det var bal, skolavslutning, sol och bad och vi fick nys om Brigton.
  Sista raden, hösten och vintern 2007. Gymnasiet började, Natha drog till Kalmar, Emz kom, vi ritar fina blommor till Nathas ära, Amanda börjar följa med mig och Natha på våra dumheter och till sist blir det ett nytt år!
Och bloggen blir ett år :D

/Izabella, den blonda av oss^^ 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Grattisgrattisgrattis. ^^,

2008-02-05 @ 15:55:03
Postat av: Nathalie

Vi måste förtusan fira! Tårta hos dej ? ;) pussis

2008-02-06 @ 08:00:12
Postat av: Izabella

Massa tårta!!

2008-02-06 @ 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback