Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. Oj, det var längesedan jag skrev ett hederligt gammalt dagboksinlägg, så det är väl bäst att skriva ett sådant. Den roligaste skoldagen har slutat och den 3 timmars bilden var lika kul som vanligt, idag var det dags att välja konstnär till konstarbetet som så smånigom ska göras. Jag ska ännu en gång skriva om William Turner (nej inte karaktären i Pirates of Caribbean), skrev om honom i nian med. Så jag behöver faktiskt inte arbeta något vidare med texten om konstnären, bara ta den gamla och skriva om och fördjupa mig lite. Man kan alltså säga att halva arbetet redan är klart! 
-Ibland är jag bra listig... 
  Skolan slutade idag halv ett, Janbanan var snäll och lät oss gå tidigare. Eller snäll och snäll, han var tvungen att sluta tidigare så då fick vi bra "hänga med". Lugnet varade inte länge, för halv 3 var man tvungen att ta sig tillbaka till skolan för att skriva ett matteprov. Det var dock ett hyfsat enkelt prov och det klarades igenom utan några större problem. Så vid fyratiden kunde jag återvända hem och till mina nya kläder!
  Ja, ni hörde rätt jag har äntligen införskaffat mig nya kläder. Både idag och i lördags fick jag shoppa lite, jag får väl lägga upp bilder på det imorgon. Det har iaf blivit en ny T-shirt och 2 nya hmm, skjorttunikor (?). Mer om dem imorgon. Appropå imorgon, för en gångs skull har vi sovmorgon.
  Nu är det snart dags för att sova men innan dess kan jag nämna att jag fullkomligt älskar Gossip Girl! Inget slår The OC men jag har fått något nytt att vara besatt av. Nä nu är det banne mig dags för mig att dra mig så långt bort från datorn som möjligt. See ya
Listig är jag allt, Listig med stort L ;)
Jag saknar Natha så otroligt mycket <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback