Dagboksinlägg-Izabella

Torsdag. Snart helg igen och väldans snart fredag. Och vad förknippar vi med fredag nu?
-Jo Kent!!! Förbandet är inte heller så dåliga, Familjen, säger bara att det kommer bli bäst. Idag är inte heller någon dålig dag direkt, hyfsad trevlig skoldag och nu ikväll är det först lite "förfest" hos Emma och sedan piraten. Där ska vi dansa en massa och förhoppningsvis ha jättekul.Så nu sitter jag här och ska alldeles strax byta om och lite mer smink kan behövas. 
  Jag  undrar allt när jag ska komma till Emz, hon och några av de andra tjejorna är på Girls night på Karlskronas egna galleria: Wachtmeister. Häftigt! Men det borde ju vara slut snart så jag kanske skulle börja göra mig iordning alltså... Gha, jag önskar så att inte Natha skulle behöva bo i Söderåkra nu - eller var hon nu bor! Det skulle varit så kul om hon med skulle varit med ikväll. Då skulle hon varit här nu och jag skulle säkert fått en fin uppsättning med. Men men, nu är det som det är. Innan jag drar mig så kommer här en bild på snyggingen som spelar Nate i Gossip girl. Gaor, See ya
image1110
Attans vad han är snygg här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback