Dagboksinlägg-Izabella

Torsdag. Alla hjärtans dag har nu kommit och snart gått och jag har haft det oväntat bra! Alla var på trevligt humör i skolan och det var ganska trevliga lektioner. Lite genomgångar bara och ja just det, grammatikprov. Det var dock inte så farligt och man klarade sig igenom det utan några större problem. Psykologin var dessutom riktigt rolig idag, vi hade grupparbete om försvarsmekanismer. Detta grupparbete är lite specielt för det vi ska göra är att spela upp en liten teater. Hamnade i en helt okej grupp men tyvärr verkar det vara jag som är ledaren, en sits jag inte är så förtjust i. Vi får se hur det går imorgon då den ska spelas upp för klassen, hjälp!
 
Efter skolan blev det en runda på stan och fika med min valentin - Belle. Jag slösade lite pengar på ett par nya byxor och en scarf (skulle kanske visa dem...). När vi sedan var och fikade gjorde vi en lustig upptäckt, det var minsann bara par som var och fikade. Hmm, lika bra att spela med tänkte vi och för några minuter hade vi ett fint förhållande. Vi tröttnade dock rätt snabbt på skådespeleriet och gick tillbaka till att vara våra vanliga jag. 
  Det blev ochså en kväll med klasstjejerna-Ivona, Loppan och Sara, vi åt en massa våfflor och hade så trevligt så! Det blev verkligen inte något krossat hjärta idag för detta var nog en av de bästa alla hjärtans dag jag haft :) Fick faktiskt en present med från mamma, ett nytt favorit halsband.
  Nu är det dags att sova så See ya  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback