Nykeln till ett rikare studentliv !

Hej! Idag vare kalas för Mami , hon fyllde 48 i veckan. Grattis pårej, mina kusiner var alltså här idag och en annan massa foks. Jag, Amanda & Ellenfjällen kollade McFly typ hela tiden ;) och var ute oh gick till badstranden. :)
   
    
Mami & Lars åker till Afrika imon. De kommer hem om 1 år, :'(. Okejokej, om två veckor. men eyy, jag är en Mamipig. Jag har upptäckt ett band,
Mayday Parad , dom är brabrabra . tack för det Liza! Här är hon bara för det, sötastepoparen jag vet ¨, 

                         image1074
.
Jag har inte bloggat på ett tag, jag ber om ursäkt för det. Har varit mycket annat. Som skolan, oh just de. Jag hade nationellt prov i engelska förra måndagen, för att se om jag klarar av att läsa Eng A snabbt, vi har alltså inte börjat ,med kursen än. Oh jag fick VG, gutt :) så jag får läsa engelska C, så jag kan jobba utomlands. Jag ska ta något diplom som säger att jag är bra på engelska, men skiten kostar 1500, Mami ? Givetvis, det här är min framtid mammalilla. Som sagt hon åker till Afrika och lämnar mig ensam. Det är så man får tårar i ögonen, och så ska hon åka till NEW YORK!! Ja jag menar allavr, hon ska dit med Lars i sommar. Fy tviven va orätt. Ja lallafall så löser det sig. Jag ska bo hos mina kusiner i Söderåkra i två vecks:) . Funkar bra de.

Mitt minneskort har inte kommit, Mami skyller på stormen, för den skulle ha varit hos mig senast onsdag, fy tviven. Men det blir väl att åka till Sophisan ikväll, det är trots allt Lördag :) .

Ha de

// Nathaliesåklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback