Dagboksinlägg-Izabella

Måndag. Då var friden slut, skolan har börjat igen. Inga fler härliga sovmornar och inga sena kvällar, ingen tid till att göra ingenting helt enkelt! Skolveckan börjar ju lagom roligt med geografiprov på torsdag, ett prov jag trodde vi skulle ha nästa vecka. Lagom roligt att panikplugga till det. Har också fått franskaläxa och ett litet historiaarbete, ja skolan har börjat och det med råge.
Det blev dock en hyfsat lugn skoldag, lite franska och historia klarar man av. Idrotten var värre, fast bra mycket roligare. Fys-pass är rätt så kul ändå, där anstränger man sig iaf. Fy farao för bollsporter som vi brukar ha på vår måndagsidrott, det här var mycket bättre!
Eftermiddagen spenderades i stallet och lektionen gick så bra som den bara kunde. Rida är ju min terapi och idag var den väldigt givande. Om det nu ska finnas något som är negativit med ridningen är det "hjälmfrillan" man får. Den är inte att leka med kan jag säga dig. Nä nu ska jag sluta med att sitta här och svamla, det vore kanske bra att börja med geografin! Har haft en bra dag och humöret var som vanligt på topp :) See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback