Dagboksinlägg-Izabella

Lördag. Helg igen då. Den första skolveckan på det nya året gick förvånande fort, den är redan slut ju! Återigen är man ledig och glad igen. Har haft en väldans lugn och skön dag måste jag säga och den har spenderats i Bonnaland. Här finns det inte mycket att stressa över, här finns inte så mycket överhuvudtaget. Men jag tycker om att vara här, det är härligt att få vara lite bonne ibland. Jag har slappat mycket, kollat MTV och ätit en väldigt god paj. Har också varit ute och gått i det härliga vädret. Det börjar allt kännas lite som vår, dåligt! Jag ville ju ha en riktig vinter med massa snö. Men inte det.
  Kvällen kommer spenderas med lillasyrran och pappa framför TV:en, det blir filmtittande för hela slanten. Analysera mera blir det nog, den lockar nog mest. Eller nä, Sagan om konungens återkomst är ju bäst men den vill inte de andra se på, så jag får "offra" mig. Det blir säkert bra... See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback