Dagboksinlägg-Izabella

Måndag. Äntligen är det slut på den hemska helgen, det måndag igen och dags för en ny underbar vecka! Okej, underbar var väl att ta i lite grand men denna vecka lär (eller borde) bli bättre än den förra...
  Dagen började bra, väldigt bra. För en gångs skull gick jag i tid och kom inte äns nästan försent till samhälskunskapen. Det började med nutidsorienteringen och 9/12 är inte fy skam, reaktionen från Emz var "Har du bara kollat på nyheterna i helgen eller?". Nej, jag tittade inte bara på nyheterna jag varavde med att lyssna på musik som inte innehöll en endaste nyhet. Det finns inte så mycket mer som är värt att nämna från min skoldag. Att berätta i detalj om mina lektioner kan bli rätt tråkigt och enformigt för den delen också. Så jag struntar i det! Kan i stället berätta något annat.
  Var på min terapi (ridningen) idag som vanligt. Idag var det hopplektion och det är väldans trevligt. Hade en trevlig pålle vid namn Dr Hook och han visade sig vara ganska hyfsad på hoppning. Fick en hel del förvarningar om att Hook inte var någon vidare hopphäst men det gick finfint. Vid halv sju begav jag mig mot bussen för att åka hem igen. Den lilla promenaden var faktiskt underbar. Och med den fina avslutningen är det nu dags och gå och titta på Guldbaggegalan. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback