Dagboksinlägg-Izabella

Torsdag. Jag säger då det, mina torsdagsrutiner ifrån förra året är helt utbytta! Jag får inga trevliga besök av Natha varje torsdag längre (något med att hon inte kommer hem ifrån Kalmar)... Det finns dock en rutin kvar och det är den man egentligen hade velat byta ut. Jag måste fortfarande ägna en del av mina torsdagskvällar till att plugga engelska. Det är inte något man gärna gör...
  Det har varit en lång skoldag och alla lektioner har spenderats i vårt hemklassrum på fjärde våningen. Så när vi bytte ämne fick man vackert springa ned till skåpen på tredje våningen och sedan upp igen. Ett fasligt springande! Det är kanske inte så anstängande för idrottstöntarna i klassen men för oss kulturare blir det för mycket. Men oj vad vältränade vi (jag) kommer vara sedan i trean. Idag fick vi en ny klasskamrat, en till Jonatan. Han var visst stockholmare så vi förväntade oss en riktig brat med bakåtslickat å så, men nej. Han var en besvikelse, jag är nog mer brat än vad han är...
  Nu borde jag titta på handbollen men jag orkare inte förflytta mig enda bort till soffan. Så jag sitter kvar här och lyssnar på musik. Kent nu då va. Ja just det, jag ska kolla på Kent!!! Den 8 februari kommer Kent till skruttiga Karlskrona för att spela och jag ska minsann gå. Längtar väldans mycket. Nä, nu måste jag röra på mig. See ya
image1044

Kommentarer
Postat av: Nathalie

USCHOHFY Kent suger hårt !

2008-01-26 @ 13:31:53
Postat av: Ewwe

Kent är skitbra. vill oxå gå å kolla på dom. fy vad du kmr skryta efter det,elr hur Bella??:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback