GOTT NYTT ÅR SVERIGE!

Idag är det 2008 , wierd. Jag firade nyårsafton med Izabella,Amanda,Sophie och en massa andra , vilka jag inte kommer ihåg namnen på. Vi gav oss av vid 7 på kvällningen med buss till Mölletorp, vilken betydde att vi var tvungna till att gå typ 1,5 km till huset, där fick vi inte komma in för det var '"för mycket folk". Så vi fick gå tillbaka 1,5km till busshållplatsen, och bussen gick bara en gång i timmen. Men jag, Izabella & Amanda lyckades roa oss på ett eller annat sätt.
Just då såg det rätt mörkt ut, vi hade ingenstans att gå, och ingen att visa upp oss i våra nyköpta klänningar för. Då ringde jag till min kompis Sophie och frågade om vi fick komma in, och Sophie trodde bara att vi var två så hon sa att det gick bra, men då sa jag att vi var tre och festen var i en etta, sådet sket sig. Då var vi tre nära på att bryta ihop. Menm då ringde Sophie upp och sa att vi fick komma. Puh. Så, så här såg det ut,

Jag och Amanda hemma hos mej

image993

Amanda och Izabella på bussen

image994

Alla flickorna

image995

Sophie var på G

image996

SnyggIzabella

image997

    
Sedan bar det av in till stan för att kolla på nyårsraketerna, där träffade man nästan alla man känner, kul var det, tack för ikväll tjejer!                   


// Nathaliesåklart                                                                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack tack :]

Postat av: Cassie

gott nytt år! kraam

2008-01-03 @ 21:07:15
URL: http://cazzie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback