Heath Ledger. :(

Det är sjukt. Min favoritskådespelare, Heath Ledger är död. Heath blev 28år, 28! Någon jag inte alls kände har försvunnit och det känns kasst.
image1042

image1043

Nu när jag deppar lyssnar jag på Imogen Heap-Speeding cars . Den gör en knappast gladare men den passar så bra nu. Det är allt konstigt, så deppig som jag känner mig nu har jag inte gjort sen i början av förra sommaren. Jaja, kan inte sitta här och beklaga mig. Hoppas kunna skriva om något roligare senare. See ya

/Izabella, den blonda av oss^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

R.I.P Heath! Han har lämnat ett stor hål hos mig i alla fall! Han var super! Och bara tanken av att det aldrig mer kommer komma filmer med honom som lockar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback