Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. Så var det en ny vecka och en ny månad med för den delen (eller mja, den började ju i söndags). Juni månad innebär i vilket fall som helst att sommaren är kommen och inom en mycket snar framtid spås skolan ta slut med. Faktum är att det endast är kvar 3 skoldagar tills avslutningen, det är inte dåligt det! Tänka sig att första året på gymnasiet gasat förbi så här snabbt. Jag är ju för tusan snart en tuff tvåa, en tuff tvåa med rätt att vara mindre trevlig mot de små ettorna...
Verkar jag lite hämndlysten nu?
I och för sig behöver jag inte vara särsklit hänmdlysten men det blir ju så mycket roligare andra året om man får plåga ett par stackars nykomlingar lite grand.
   Nu ska vi dock inte tänka så långt fram i framtiden utan hålla oss till allt intressant som skett en dag som denna. Jo, skolan bestod av en geografilektion där betygen avslöjades (ja, det gick mycket bra för min del), efter detta togs en promenad med Loppan, Ivona och hundarna, sen så, så... I ärlighetens namn har det inte hänt så mycket mer efter promenaden. Jag har jobbat 4 timmar men att berätta mer ingående om om vad jag gjort på jobbet känns inte vidare lockande. Eller vill nu kanske läsa om livet på Olles korvbar?
Låt mig veta, så får du veta. See ya

 
Sommar igen :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: håller med dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback