Dagboksinlägg-Izabella

Söndag. Efter en lång dag fylld med massor av pluggande kan jag äntligen slappna av lite.Det där var nästan sant, jag har faktiskt läst igenom allt till ekonomiprovet och skrivit klart engelskaarbetet. Men jag tycker nog det räknas som mycket eftersom det faktiskt är helg!
   Det har ännu en gång varit en lugn helg. Fredagen spenderades hemma vid TVn och datorn och det var allmänt chill. Lördagen var lite mer händelserik då det blev en shoppingtur till Kalmar. Denna kvällen spenderades också hemma fast nu var det film och kvalitetstid med lilla syster yster som gällde. 
   Borde väl skriva om den förbaskade Melodifestivalen som höls här i Karlskrona igår men det enda jag har att säga är: Som vanligt var det Björn Gustavsson som gjorde hela programmet och jag älskar honom nu ännu mer. Man kan nog säga att han är ett geni - Vart får jag allt ifrån, Glöggen!
Ja, Björn är minsann en riktig man, det är han och Dougie Poynter alltså. Det verkar vara så att det är just de två som förgyller dagen.
   Nä nu är jag alldeles för trött för att sitta här längre och yra. En dusch, lite mer pluggande och sedan sova är att göras nu. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback