Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. Vilken start jag fick på min tisdag alltså! Uppstigning halv sju och ut en runda i minusgraderna med mina två små vovvar. Frukosten som sedan åts vid sju bestod av Kellog's K-special, apelsinjuice och en banan. Behöver jag säga att jag kände mig ovanligt nyttig och duktig, för det var allt längesen jag hade en sådan här morgon. Att jag sedan också hade god tid att sminka mig var ingen nackdel det heller.
   Har haft en mycket givande skoldag idag, bildlektion och geografi. På bilden var jag så aktiv, jag ägnade en kvart åt att kolla upp lite fakta om min konstnär, William Turner, på fem minuter slängde jag ihop en halvtaskig bildanalys och den resterande lektionstiden gick åt till att fliosofera över livet. Under nästa lektion var det redovisningar för halva klassen och vi andra fick sitta och lyssna. Ja, det är väldigt hårt att gå på gymnasiet, ni hör väl hur krävande det är!?
Nä gymnasiet är enligt mig inte speciellt krävande men tvåan ska visst bli ett helvte.
   Nu har jag minsann delat med mig om mina tankar om gymnasiet och nu tänkte jag dela tankarna om något nytt. Tisdagar har numera blivit en TV-dag för mig med en eftermiddag med The OC och kvällen med Gossip girl och I huvudet på Gynning. Jag säger då det, tänk att få leva de liven karaktärerna i Gossip girl och The OC lever, det hade allt varit något. Verkligheten kallar och innan TV-tittandet får jag nog plugga lite ekonomi. Så hej då till de härliga dagdrömmarna och välkommen åter till verkilgheten. See ya
The OC, en av de få beroenden jag har... 

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt :) hoppas du haft en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback