Dagboksinlägg-Izabella

Torsdag. Sicken händelserik torsdag jag haft, en riktig rysare. Dagen började trevligt fem i åtta med ekonomiprov, trevligt. Till detta provet fick vi i alla fall en hel sidor och anteckningar att plugga in och eftersom detta skulle vara det svåratse provet i samhällskunskapen pluggade jag som en galning. Jag och så många andra var beredda på en riktig rysare och var övertygade om att provet skulle kräva både uthållighet och envishet. Sedan delas proven ut. En fjuttig sida med 7 frågor! (Okej, det första frågan hade a-h men ändå). Över hälften av allt man pluggat in var inte äns med. Det kändes uppriktigt sagt snopet. Snopet och frustrerande, en känsla som jag börjar känna oftare nu för tiden.
                                         
Jädrans ekonomilärare!
   Efter dagens härliga start fortsatte dagen bara med ännu mer trevligheter. Under engelskan skrevs grupparbetet om Mississippi klart och det är inte fy skam. Svenskan var heller inte så pjåkig, träning på att skriva en utredande text. Tyvärr var det ämnet jag skrev om en aning "pinsamt" och väldigt "pluggit" att skriva om. Evolution. Sedan X-Men filmerna är jag pinsamt nog rätt inne i detta ämne. Ja men man ska väl ha något man skäms över här i livet!? Skoldagen avslutades med psykologi och jag tycker faktiskt väldigt mycket om detta ämne. Det är absolut de intressantaste lektionerna under veckans gång.

   Helgen är snart här igen och så mycket har förändrats sen sist. Jag börjar tvivla på den jackan jag köpte i lördags eller jag tvivlar på om jag inte hellre vill ha den i den gröna färgen. Hmm, verkligen dagens i-lands problem! Med helgen kommer nu min kära moders födelsedag och det ska såklart firas på bästa sätt! Så nu vet vi att även min helgen kommer vara fylld av händelser. Jag säger då det, mitt liv som sextonåring i den halvtaskiga staden Karlskrona är så otroligt unikt! See ya

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: perhaps =)

Postat av: Cassi

svar: haha, ja du. känns väl inte rikigt så coolt, men jag tackar ändå! kraaam

2008-03-06 @ 21:14:30
URL: http://cazzie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback